Saulich Igor Ivanovich
E-mail: saulich@narod.ru
†††††
†††††††
†ќпис винаходу
—пос≥б пов≥тр¤ного старту ракети з прох≥дноњ шахт膆† вздовж турбогвинтового л≥така, в ¤кому њњ
додатково прискорюють електро ≥ пневмоприводом.
† Ќа сучасному р≥вн≥ ≥снують способи пов≥тр¤ного старту:
"≥з п≥д крила", "≥з спини" ≥ викид назад ≥з середини л≥така
≥ наступним стартом. ¬ада - невикористанн¤ маси л≥така ¤к "точки
опори". ƒо прадавн≥х невогнепальних способ≥в метанн¤: луки, арбалети,
јрх≥медов≥ машини, додались сучасн≥† -
пневматичн≥ (паров≥) катапульти що прискорюють л≥таки на ав≥аносц¤х,
електропушки. « китайського фольклеру в≥домий проект запуска косм≥чних
супутник≥в з велетеньскоњ рогатки. Ќедол≥к - можлив≥сть масового отриманн¤
гриж≥.† †
† †¬ основу винаходу† поставлена задача запуску ракети (1) ћал. 1
≥з прох≥дноњ шахти (2) уздовж фюзел¤жу турбогвинтового л≥така (3).
† —уть винаходу -короткочасне, потужне
прискоренн¤ ракет≥ додають шл¤хом приводу соосними електро-пневмодвигунами† (4) через зубчаст≥ ролики (5) в≥дпов≥дно на
зубчаст≥ рейки (6) ≥з направл¤юч≥м ребром (7) по боках ракети. ƒ≥аметр ролик≥в
зменшують в≥д хвоста л≥така до носа, њх розташовують у герметичних кишен¤х (8).
“акож
прискоренн¤ додають леб≥дкою (9) на вит¤жний трос (10)†
зачеплений
у хвост≥ ракети. Ѕортову електромережу л≥така п≥дсилюють батареЇю стартерних
акумул¤тор≥в ≥ конденсатор≥в (11), ≥ додатковими генераторами (12) на
турбогвинтових двигунах, пневмоприв≥д отримуЇ стиснене пов≥тр¤ з ресивера (15).
ƒл¤ зб≥льшенн¤ "шл¤ху розгону" ракету перед стартом вивод¤ть ≥з шахти
максимально можливо назад.
† –еактивн≥ двигуни ракети (13) умикають на
малу т¤гу завчасно, ще на
аеродром≥.
¬ л≥таку розташовують додатков≥ баки з ракетним паливом (14).
ѕ≥д час
проходженн¤ шахти, дл¤ зниженн¤ температури, в полум*¤ ракетних двигун≥в
уприскують воду через сопла (16) закр≥плен≥ на дюзах.
†
† “ехн≥чний результат :
† 1. ƒодаткове прискоренн¤ ракет≥ , гальмуванн¤
л≥таку ≥ в≥дпов≥дно безпечне розведенн¤ в простор≥ до вмиканн¤ реактивних
двигун≥в на повну потужн≥сть.
† 2. «б≥льшенн¤ корисноњ маси ракети.
† 3. Ўахта зм≥цнюЇ л≥так.
† 4. ƒодатков≥ генератори можливо вмикати ¤к
електродвигуни† при злет≥ л≥така.
† ћожлив≥сть зд≥йсненн¤:
† 1. ¬≥сь обертанн¤ турбореактивних двигун≥в ≥
ракети повинна бути в
одн≥й
площин≥ - щоб не було г≥роскоп≥чноњ протид≥њ.
† 2. Ўахту й каб≥ну робл¤ть жарост≥йкими.
††††††† ∆овтн¤ 2004 року.††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
—аул≥ч ≤. ≤.
“ехническа¤ поддержка: ksh_deni@inbox.ru