Saulich Igor Ivanovich

E-mail: saulich@narod.ru

†††††

†††††††

ќпис винаходу

 

—пос≥б пов≥тр¤ного старту ракети з прох≥дноњ шахт膆† вздовж турбогвинтового л≥така, в ¤кому њњ додатково прискорюють електро ≥ пневмоприводом.

Ќа сучасному р≥вн≥ ≥снують способи пов≥тр¤ного старту: "≥з п≥д крила", "≥з спини" ≥ викид назад ≥з середини л≥така ≥ наступним стартом. ¬ада - невикористанн¤ маси л≥така ¤к "точки опори". ƒо прадавн≥х невогнепальних способ≥в метанн¤: луки, арбалети, јрх≥медов≥ машини, додались сучасн≥- пневматичн≥ (паров≥) катапульти що прискорюють л≥таки на ав≥аносц¤х, електропушки. « китайського фольклеру в≥домий проект запуска косм≥чних супутник≥в з велетеньскоњ рогатки. Ќедол≥к - можлив≥сть масового отриманн¤ гриж≥.

¬ основу винаходупоставлена задача запуску ракети (1) ћал. 1 ≥з прох≥дноњ шахти (2) уздовж фюзел¤жу турбогвинтового л≥така (3).

—уть винаходу -короткочасне, потужне прискоренн¤ ракет≥ додають шл¤хом приводу соосними електро-пневмодвигунами(4) через зубчаст≥ ролики (5) в≥дпов≥дно на зубчаст≥ рейки (6) ≥з направл¤юч≥м ребром (7) по боках ракети. ƒ≥аметр ролик≥в зменшують в≥д хвоста л≥така до носа, њх розташовують у герметичних кишен¤х (8).

“акож прискоренн¤ додають леб≥дкою (9) на вит¤жний трос (10)

зачеплений у хвост≥ ракети. Ѕортову електромережу л≥така п≥дсилюють батареЇю стартерних акумул¤тор≥в ≥ конденсатор≥в (11), ≥ додатковими генераторами (12) на турбогвинтових двигунах, пневмоприв≥д отримуЇ стиснене пов≥тр¤ з ресивера (15). ƒл¤ зб≥льшенн¤ "шл¤ху розгону" ракету перед стартом вивод¤ть ≥з шахти максимально можливо назад.

–еактивн≥ двигуни ракети (13) умикають на малу т¤гу завчасно, ще на

аеродром≥. ¬ л≥таку розташовують додатков≥ баки з ракетним паливом (14).

ѕ≥д час проходженн¤ шахти, дл¤ зниженн¤ температури, в полум*¤ ракетних двигун≥в уприскують воду через сопла (16) закр≥плен≥ на дюзах.

“ехн≥чний результат :

1. ƒодаткове прискоренн¤ ракет≥ , гальмуванн¤ л≥таку ≥ в≥дпов≥дно безпечне розведенн¤ в простор≥ до вмиканн¤ реактивних двигун≥в на повну потужн≥сть.

2. «б≥льшенн¤ корисноњ маси ракети.

3. Ўахта зм≥цнюЇ л≥так.

4. ƒодатков≥ генератори можливо вмикати ¤к електродвигунипри злет≥ л≥така.

ћожлив≥сть зд≥йсненн¤:

 

1. ¬≥сь обертанн¤ турбореактивних двигун≥в ≥ ракети повинна бути в

одн≥й площин≥ - щоб не було г≥роскоп≥чноњ протид≥њ.

2. Ўахту й каб≥ну робл¤ть жарост≥йкими.

 

††††††† ∆овтн¤ 2004 року.†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††† —аул≥ч ≤. ≤.

Хостинг от uCoz

“ехническа¤ поддержка: ksh_deni@inbox.ru